onsdag 23. april 2008

Siste dag med pedagogikk..


Dette året har gått utrolig fort, og mandag 14. april var siste dag med pedagogikk for i år.
Denne dagen møtte vi opp på Børtveit skole der vi alle skulle samles til frokost. Vi fikk beskjed på forhånd hva hver enkelt skulle ta med til frokosten. Dette synes jeg var lurt slik at ikke en person måtte styre med alt alene, jeg hadde med meg brød og smør.
Dette må jeg si var en perfekt start på en ny uke, men samtidig også en veldig fin avslutning på semesteret i faget pedagogikk. Vi spiste og koste oss, samtidig som vi fikk spurt om det vi lurte på i forhold til eksamensinnlevering i pedagogikkfaget. Vi fikk vite at det ikke sikkert at Birgit fortsetter som læreren vår til neste år, dette synes vi alle er veldig trist. Vi har snakket mye om dette her, og vi er alle enige om en ting, vi kan ikke få en bedre lærer enn Birgit i faget pedagogikk:)

Etter at vi hadde spist og fått oss en liten pause, gikk vi opp i det ene auditorium og såg alle de andre sine sammensatte tekster. Det var utrolig morsomt å se hvor mye forskjellig som var kommet fram, og hvor ulikt de fleste hadde tenkt og utført oppgaven. Jeg hadde sett noen av filmene fra før, men det var veldig kjekt å få se hva alle hadde laget.
Dette var en veldig fin avslutning av faget for semesteret samtidig som det var en utrolig fin start på en ny uke:)

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Hei hei!=)
GRATULERA MED DAGEN!!!

Det er jenta si som ikkje heng etter med blogginga!

Eg måtte berre inn å skryta litt over den kule samansatte teksten dykkars!!=)
Lykke til med fiksinga av bloggen!=)
klem Cathrine

Elisabeth sa...

Tusen takk for det Cathrine!:)